2012. október 23., kedd

Dark blue

Rengeteg dolog történik körülöttünk, de semmi nem történik itt, a táborban. Ha leírnék mindent ami odakint történik, azt hiszem otthon kissé ideges lenne mindenki, hogy finoman fejezzem ki magam. No nem a Boris főzte mai leves miatt :))
Először gulyásnak hívta, de gyorsan meggyőztük a lapátnyéllel hogy ennek köze nincs hozzá. Azt láttam fél szemmel hogy aprít valamit (ugye az irodából belátom az egész konyhát), gondoltam ha krumpli lesz benne akkor már nagy baj nem lehet. Aztán sziszegett a gáz, rotyogott a lábasban a matéria (vagy fazék? merugye duplája épp az átmérője a magasságának... egyszer már vizionáltunk bele töltöttkáposztát is :))
Mint kiderült krumpli az speciel nem került bele, ellenben hús sem. Hagyma alapra dobott pár félbevágott paradicsomot, valami gríz szerű rizsnél apróbb szemű tésztafélét vagy mi az ördögöt, kis egész borsot és azt hiszem ez volt minden. Én vágtam bele hagymát és megcseppentettem Ghost pepperrel (az mindent szart feljavít, borzalmasan erős*, szóval a túrósrétestől a babfőzelékig minden egy ízű lesz, amit talán úgy lehetne leírni hogy "tomboló pokoltűz a szájban"), majd törtem bele száraz kenyeret és megszórtam parmezánnal. Hm... legalább forró volt és csípős. Lui cukrot szórt rá. Willem szintén Ghost peppert. Cobus bejött, kínáltuk, de amint belenézett a lábasba (vagy fazékba ugye) furcsa képet vágott. Naaaa, ha becsukod a szemed úgy nem is rossz, bíztattam, de nem hatotta meg :)
Aztán Lui ült ide mellém, halkan dorombolt. Aztán nem is olyan halkan... de legalább nem kellett símogatni ezért... Na és nem volt büdös sem :))
Majd bejött az irodámba a terület kormányzója (nagydarab ember, a konyhába is átlógott belőle vagy 30%), merugye holnap mennénk felderíteni a nyugati vonalakat, és a térképen meg a gugliörszön egyeztettük hogy lesz-e veszélyes falu a környéken. Nem lesz mondta, mehetünk nyugodtan.
Két óra múlva hallottuk hogy hazafelé menet úgy két faluval innen felrobbantották autóstól. Pedig még kávéval is kínáltam...
Az ember ilyenkor kiül a sziklákra, aztán... hm... elmereng az élet dolgain... És lekapja az estét, az őrrel a csúcson:


Magdinak az egyiptomi geodétának sikerült elintéznünk hogy hazamehessen az ő ünnepükre, és amellett most lesz a bátyja esküvője is. Reggel megkapta a repülőjegyeket, délután borotválkozott, fényesítette magát, este megjött a hír a DFS-től: holnap leállítják a repüléseket, a helyzet miatt... Herat most nem az a kimondott üdülő övezet...
Este pedig befutott a kajás kocsink, lesz megint pár napra elegendő ezmegazunk, most pedig az itteni dolgok ellentételezése gyanánt Gong rádió szól. Hallgassátok ha, megtehetitek. Vagy bármi mást, hiszen az életnek nem sok értelme van zene nélkül. Mármint olyan zene nélkül amire nem lehet táncolni. Mármint olyan táncot, amihez nem kell zene.
Én szerelemnek hívom :))))



*Ghost pepper... a Guiness könyvben is szerepelt a csípős cuccok között, talán az első háromban is benne volt egyszer :)

Másik ghost... vagyis spirit :)